Industria de credit a IMM-urilor din Malaezia: activităţi privind taxonomia CSR

Autor:Edward Wong Sek KHIN, Moghavvemi SEDIGHEH, Lee Su TENG, Rusnah MUHAMAD

JEL:M41

DOI:10.20869/AUDITF/2018/150/013

Cuvinte cheie:CSR, satisfacţia clienţilor, imagine, loialitate, modelare structurală a ecuaţiei, încredere.

Abstract:
Această lucrare analizează taxonomia Responsabilităţii Sociale Corporative (en. Corporate Social Responsibility – CSR) cu privire la satisfacţia clienţilor şi încrederea acestora şi activităţile de loialitate faţă de industria de credit şi împrumut a IMM-urilor locale din Malaezia. Informaţiile au fost adunate de la 365 clienţi pe baza metodei de selecţie convenabile şi a datelor analizate folosind modelarea structurală a ecuaţiei. Rezultatele arată că toate elementele (satisfacţia clienţilor, construirea încrederii şi a loialităţii) au încărcări cu factor mare (0,7), iar fiabilitatea compozită a întregii construcţii este acceptabilă (aproximativ 0,8) CAR. De asemenea, această lucrare reafirmă faptul că serviciile de calitate care satisfac clientul sporesc imaginea băncii, încrederea clientului şi loialitatea acestuia. Constatările acestui studiu urmăresc să investigheze deciziile managerilor firmelor de credit cu privire la alocarea şi planificarea resurselor pentru serviciile lor viitoare pentru a creşte satisfacţia şi loialitatea clienţilor lor. Clienţii satisfăcuţi sunt cei care vor continua să folosească serviciile şi nu se vor îndrepta către alte bănci sau, cei care vor fi loiali şi vor recomanda şi altora companiile de credit. Prin urmare, managerii trebuie să ia în considerare îmbunătăţirea constantă a serviciilor pentru a îndeplini aşteptările clienţilor.

Abstract(237KB)
Articol(302KB)