Dezbatere: Relaţiile cu clientul în documentarea raportului de audit financiar

Autor:\N

JEL:

DOI:

Cuvinte cheie:\N

Abstract:
Dezbaterea pe tema anunţată în titlu, organizată de Consiliul Ştiinţific al revistei „Audit Financiar“ a prilejuit un interesant schimb de idei, opinii de expertiză între auditorii financiari practicieni prezenţi.\r\rÎn prima parte a mesei rotunde prezentăm intervenţiile referitoare la Planificarea adecvată a auditului ca o etapă esenţială pentru un audit eficient, s-a discutat despre „Obţinerea informaţiilor de context adecvate despre un client de audit (înţelegerea ramurii economice şi a activităţii clientului), despre obligaţiile juridice ale clientului şi despre evaluarea capacităţii clientului de a-şi menţine continuitatea activităţii“. \r\rAu fost, de asemenea, abordate şi prezentate Probleme şi soluţii din practică privind întocmirea foilor de lucru, a dosarului permanent şi a dosarului exerciţiului.